Tisztelt Ügyfelünk!
Az elmúlt napokban többször is kísérletek történtek arra vonatkozóan, hogy a TARR Kft. nevében adathalászati módszerekkel (úgynevezett phishing), elektronikus levélben szerezzenek meg személyes adatokat, hozzáférési azonosítókat és jelszavakat.
Több ügyfelünk kapott az elmúlt napokban olyan levelet, amelyben email felhasználó nevet és jelszavát kérték.
A TARR Kft. soha nem kéri el Önöktől jelszavukat emailben vagy telefonon, ha ilyet tapasztalnak akkor a levél (vagy telefonhívás) nem a TARR Kft.-től érkezett.
Ezek a levelek gyakran felismerhetőek magyartalan nyelvezetükről (mivel gyakran külföldi bűnözők automatikus fordítóprogrammal írják őket), a bennük szereplő nem tarr.hu / tolna.net alatti email címekről illetve webcímekről érkeznek. Igyekezzen mindig ellenőrizni, hogy a hivatkozások valóban a szolgáltatóhoz vezetnek, és használja mindig a szolgáltató hivatalos email címét!
Ezen levelek általában nem tartalmazzák az Ön személyes adatait, mint amilyen a neve, egyéb előfizetési adatai, és gyakran úgy vannak megfogalmazva, hogy ne derüljön ki, hogy a feladó nem tudja, hogy kinek ír és a címzett pontosan milyen szolgáltatásokat is használ. Ezek a gyanús nyomok felismerhetőek és általában adathalászatra utalnak.
Amennyiben Ön mégis megadta személyes adatait, email fiókjához tartozó felhasználó nevét és jelszavát, kérjük, módosítsa jelszavát a TARR Kft. ügyfélkapuján (https://ugyfelkapu.tarr.hu/) keresztül.
Amennyiben a jelszó módosítással kapcsolatban segítségre van szüksége, vagy a jövőben adathalászatra utaló levelet vagy telefonhívást kap a TARR Kft. nevében, kérjük, írjon hivatalos email címünkre vagy hívja ügyfélszolgálatunkat (1223 telefon számon) és ellenőrizze, hogy a gyanús levelet vagy hívást valóban cégünktől kapta-e. Reméljük, hogy levelünkkel hozzájárulunk az Ön biztonságos internethasználatához!
Tisztelettel,
TARR Kft.